Derniers sujets
Statistiques
Nous avons 70 membres enregistrésL'utilisateur enregistré le plus récent est Alex
Nos membres ont posté un total de 2072 messages dans 286 sujets
organisation BUOC premier weekend
5 participants
Page 1 sur 1
organisation BUOC premier weekend
Hello,
étant donné que nous nous y sommes pris super tard pour composer notre équipe, nous sommes en retard pour les réservations du logement. Il n'y a pas de possibilité de logement sous tente.
Nous devrons organiser du covoiturage...
J'ai proposé aux NUTS de se joindre à nous, mais pas mal de leur joueurs sont déjà inscrit avec d'autres équipes.
Nous sommes encore trop peu nombreux. N'hésitez pas à faire appel à vos connaissances dans les autres équipes qui ne participent pas. Il reste 5 places à prendre.
Voici le mail qui a été envoyé par les organisateurs:
All details you’ll need:
Timeline:
- Before Saturday March 8th (in 5 days !!!) at 18h00 : let us know if you want to sleep in the gym, and send us the number of dinners and breakfasts your team needs.
- Before Saturday March 15th : make a payment of everything you ordered (dinner, breakfast, gym) to our account
Tournament:
- All info about the schedule, format, games will be send out by the BUF. We can’t provide you with any info about this at this time
Tent
- Big heated tent available next to field 2, same location as on TT. You’ll be able to have a drink or something to eat in here. Breakfast and dinner will also be served in the tent
Dinner on Saturday
- We can offer you Pita a volonté @ 10 euro per person. Vegi alternative at the same price. This has to be pre-ordered!
Breakfast:
- We can offer you breakfast on Saturday and/or Sunday @ 5 euro per person per day. This has to be pre-ordered as well!
Lunch
- We will sell cold and warm snacks in the tent during the games on Saturday and Sunday. No need to pre-order this.
Lodging:
- We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!
- You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling
- Of course you can arrange your own lodging too if you want, you can find several addresses of hotels and youth-hotels on the website of Tom's Tourney or on the website of Brugge
Party:
- Teams arriving on Friday-evening are welcome to join us in the tent for a drink between 19h and 23h
- There’s a party on Saturday-night in the scouts Don Bosco. This is on-site so no problem to attend !
Payment:
- You already made a payment of the teamfee to the BUF, you still need to make a payment if you order something through us (breakfast, dinner, gym)
- IBAN code : BE41 7755 4780 6410
Owner : Freezzz Beezzz, Bradericplein 5, B8340 Damme
TO DO:
- Fill out the form on our website http://www.frisbee.be/index.php/buoc-2014 with the numbers of your TEAM. If your CLUB has several teams in BUOC then you can assemble your data for the different teams and fill out 1 form, please let us know if this is the case in the “remarks” field at the bottom
- If you don’t need anything from us, then please also fill out the form before Saturday, so I know I won’t need to send a reminder
étant donné que nous nous y sommes pris super tard pour composer notre équipe, nous sommes en retard pour les réservations du logement. Il n'y a pas de possibilité de logement sous tente.
Nous devrons organiser du covoiturage...
J'ai proposé aux NUTS de se joindre à nous, mais pas mal de leur joueurs sont déjà inscrit avec d'autres équipes.
Nous sommes encore trop peu nombreux. N'hésitez pas à faire appel à vos connaissances dans les autres équipes qui ne participent pas. Il reste 5 places à prendre.
Voici le mail qui a été envoyé par les organisateurs:
All details you’ll need:
Timeline:
- Before Saturday March 8th (in 5 days !!!) at 18h00 : let us know if you want to sleep in the gym, and send us the number of dinners and breakfasts your team needs.
- Before Saturday March 15th : make a payment of everything you ordered (dinner, breakfast, gym) to our account
Tournament:
- All info about the schedule, format, games will be send out by the BUF. We can’t provide you with any info about this at this time
Tent
- Big heated tent available next to field 2, same location as on TT. You’ll be able to have a drink or something to eat in here. Breakfast and dinner will also be served in the tent
Dinner on Saturday
- We can offer you Pita a volonté @ 10 euro per person. Vegi alternative at the same price. This has to be pre-ordered!
Breakfast:
- We can offer you breakfast on Saturday and/or Sunday @ 5 euro per person per day. This has to be pre-ordered as well!
Lunch
- We will sell cold and warm snacks in the tent during the games on Saturday and Sunday. No need to pre-order this.
Lodging:
- We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!
- You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling
- Of course you can arrange your own lodging too if you want, you can find several addresses of hotels and youth-hotels on the website of Tom's Tourney or on the website of Brugge
Party:
- Teams arriving on Friday-evening are welcome to join us in the tent for a drink between 19h and 23h
- There’s a party on Saturday-night in the scouts Don Bosco. This is on-site so no problem to attend !
Payment:
- You already made a payment of the teamfee to the BUF, you still need to make a payment if you order something through us (breakfast, dinner, gym)
- IBAN code : BE41 7755 4780 6410
Owner : Freezzz Beezzz, Bradericplein 5, B8340 Damme
TO DO:
- Fill out the form on our website http://www.frisbee.be/index.php/buoc-2014 with the numbers of your TEAM. If your CLUB has several teams in BUOC then you can assemble your data for the different teams and fill out 1 form, please let us know if this is the case in the “remarks” field at the bottom
- If you don’t need anything from us, then please also fill out the form before Saturday, so I know I won’t need to send a reminder
Olivier- Messages : 292
Date d'inscription : 23/03/2012
Age : 45
Localisation : Baisy-Thy
Re: organisation BUOC premier weekend
Coucou,
par rapport au logement, on peut imaginer louer un camping a coté de Bruges. J'en ai trouver un à 12 euros par nuit pour loué l'emplacement d'une tente.
Le camping se situe à Veltemweg 109 8310 Brugge. Ca s'appelle Camping Memling.
C'est juste une propostion pour éviter trop tôt dimanche...
par rapport au logement, on peut imaginer louer un camping a coté de Bruges. J'en ai trouver un à 12 euros par nuit pour loué l'emplacement d'une tente.
Le camping se situe à Veltemweg 109 8310 Brugge. Ca s'appelle Camping Memling.
C'est juste une propostion pour éviter trop tôt dimanche...
Pierric Catinus- Messages : 74
Date d'inscription : 18/08/2012
Re: organisation BUOC premier weekend
Haha Pierric,
"Ca s'appelle Camping Memling"
Tu l'as trouvé tout seul ?
"Lodging:
- We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!
- You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling"
"Ca s'appelle Camping Memling"
Tu l'as trouvé tout seul ?
"Lodging:
- We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!
- You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling"
Jo- Admin
- Messages : 434
Date d'inscription : 22/03/2012
Age : 38
Localisation : Braine-l'Alleud
Re: organisation BUOC premier weekend
Perso je serai chaud camping... Qu'on reste dans l'ambiance et qu'on aille se boire un verre en ville! Pour être clean le lendemain comme à notre habitude
Romarin- Messages : 155
Date d'inscription : 30/03/2012
Age : 34
Localisation : Rèves
Re: organisation BUOC premier weekend
On va voir demain à l'entrainement qui est chaud et on reservera.
Pierric Catinus- Messages : 74
Date d'inscription : 18/08/2012
Re: organisation BUOC premier weekend
Pour ceux que ca interesse, mon compagnon et moi avons reserve 2 lits dans une auberge de jeunesse a 2 pas des terrains. La nuit est a 18 euros, petit-dejeuner compris. Je vous mets le lien :
http://www.booking.com/hotel/be/st-chistopher-s-inn-at-the-bauhaus.fr.html?aid=375019;label=city-brugge-pyZ8vbeG_oixVgm60f5iBgS29068865109%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=c3df4c7a2a527b9a2cb85fa8b0a6cdb4;dcid=1;checkin=2014-03-22;checkout=2014-03-23;ucfs=1;srfid=29b205998bb45d098cca079c9cae3207c358f434X1
http://www.booking.com/hotel/be/st-chistopher-s-inn-at-the-bauhaus.fr.html?aid=375019;label=city-brugge-pyZ8vbeG_oixVgm60f5iBgS29068865109%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=c3df4c7a2a527b9a2cb85fa8b0a6cdb4;dcid=1;checkin=2014-03-22;checkout=2014-03-23;ucfs=1;srfid=29b205998bb45d098cca079c9cae3207c358f434X1
Emilie- Messages : 135
Date d'inscription : 24/04/2012
Sujets similaires
» Covoiturage BUOC 1er weekend
» BUOC 2ème weekend - info logement, repas,...
» à payer par ... Pour le deuxième weekend
» [BUOC - 2012] Organisation pratique du 1er WE
» [BUOC - 2012] Organisation du 2eme WE
» BUOC 2ème weekend - info logement, repas,...
» à payer par ... Pour le deuxième weekend
» [BUOC - 2012] Organisation pratique du 1er WE
» [BUOC - 2012] Organisation du 2eme WE
Page 1 sur 1
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|
Mar 21 Juil - 11:07 par juliettecornet
» Félicitation aux nouveaux parents...
Lun 13 Juil - 13:57 par Paul
» Love at first flight 2015
Lun 29 Juin - 14:57 par Maxence
» Changement d'adresse mail
Mer 24 Juin - 22:44 par Patrice Niestadt
» Les Sky invitent les Nuts
Ven 19 Juin - 16:07 par Hartür
» Informations sur le club
Mar 2 Juin - 14:35 par Olivier
» Pont à mousson, Inscription
Mar 2 Juin - 10:06 par Hartür
» Besoin de PUB!!!
Jeu 28 Mai - 13:02 par Olivier
» Les entrainements du dimanche après-midi
Jeu 28 Mai - 6:22 par Jo