Skywalkers Ultimate Frisbee Team
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mai 2024
LunMarMerJeuVenSamDim
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendrier Calendrier

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Derniers sujets
» KO Ultimate Frisbeach
organisation BUOC premier weekend EmptyMar 21 Juil - 11:07 par juliettecornet

» Félicitation aux nouveaux parents...
organisation BUOC premier weekend EmptyLun 13 Juil - 13:57 par Paul

» Love at first flight 2015
organisation BUOC premier weekend EmptyLun 29 Juin - 14:57 par Maxence

» Changement d'adresse mail
organisation BUOC premier weekend EmptyMer 24 Juin - 22:44 par Patrice Niestadt

» Les Sky invitent les Nuts
organisation BUOC premier weekend EmptyVen 19 Juin - 16:07 par Hartür

» Informations sur le club
organisation BUOC premier weekend EmptyMar 2 Juin - 14:35 par Olivier

» Pont à mousson, Inscription
organisation BUOC premier weekend EmptyMar 2 Juin - 10:06 par Hartür

» Besoin de PUB!!!
organisation BUOC premier weekend EmptyJeu 28 Mai - 13:02 par Olivier

» Les entrainements du dimanche après-midi
organisation BUOC premier weekend EmptyJeu 28 Mai - 6:22 par Jo

Sondage
Statistiques
Nous avons 70 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Alex

Nos membres ont posté un total de 2072 messages dans 286 sujets
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

organisation BUOC premier weekend

5 participants

Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty organisation BUOC premier weekend

Message  Olivier Lun 10 Mar - 14:52

Hello,

étant donné que nous nous y sommes pris super tard pour composer notre équipe, nous sommes en retard pour les réservations du logement. Il n'y a pas de possibilité de logement sous tente.
Nous devrons organiser du covoiturage...

J'ai proposé aux NUTS de se joindre à nous, mais pas mal de leur joueurs sont déjà inscrit avec d'autres équipes.

Nous sommes encore trop peu nombreux. N'hésitez pas à faire appel à vos connaissances dans les autres équipes qui ne participent pas. Il reste 5 places à prendre.

Voici le mail qui a été envoyé par les organisateurs:

All details you’ll need:



Timeline:

-          Before Saturday March 8th (in 5 days !!!) at 18h00 : let us know if you want to sleep in the gym, and send us the number of dinners and breakfasts your team needs.

-          Before Saturday March 15th : make a payment of everything you ordered (dinner, breakfast, gym) to our account



Tournament:

-          All info about the schedule, format, games will be send out by the BUF. We can’t provide you with any info about this at this time



Tent

-          Big heated tent available next to field 2, same location as on TT. You’ll be able to have a drink or something to eat in here. Breakfast and dinner will also be served in the tent



Dinner on Saturday

-          We can offer you Pita a volonté @ 10 euro per person. Vegi alternative at the same price. This has to be pre-ordered!



Breakfast:

-          We can offer you breakfast on Saturday and/or Sunday @ 5 euro per person per day. This has to be pre-ordered as well!



Lunch

-          We will sell cold and warm snacks in the tent during the games on Saturday and Sunday. No need to pre-order this.



Lodging:

-          We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!

-          You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling

-          Of course you can arrange your own lodging too if you want, you can find several addresses of hotels and youth-hotels on the website of Tom's Tourney or on the website of Brugge



Party:

-          Teams arriving on Friday-evening are welcome to join us in the tent for a drink between 19h and 23h

-          There’s a party on Saturday-night in the scouts Don Bosco. This is on-site so no problem to attend !



Payment:

-          You already made a payment of the teamfee to the BUF, you still need to make a payment if you order something through us (breakfast, dinner, gym)

-          IBAN code : BE41 7755 4780 6410

Owner : Freezzz Beezzz, Bradericplein 5, B8340 Damme



TO DO:

-          Fill out the form on our website http://www.frisbee.be/index.php/buoc-2014 with the numbers of your TEAM. If your CLUB has several teams in BUOC then you can assemble your data for the different teams and fill out 1 form, please let us know if this is the case in the “remarks” field at the bottom

-          If you don’t need anything from us, then please also fill out the form before Saturday, so I know I won’t need to send a reminder
Olivier
Olivier

Messages : 292
Date d'inscription : 23/03/2012
Age : 45
Localisation : Baisy-Thy

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Pierric Catinus Mer 12 Mar - 21:33

Coucou,
par rapport au logement, on peut imaginer louer un camping a coté de Bruges. J'en ai trouver un à 12 euros par nuit pour loué l'emplacement d'une tente.
Le camping se situe à Veltemweg 109 8310 Brugge. Ca s'appelle Camping Memling.
C'est juste une propostion pour éviter trop tôt dimanche...

Pierric Catinus

Messages : 74
Date d'inscription : 18/08/2012

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Jo Jeu 13 Mar - 8:30

Haha Pierric,

"Ca s'appelle Camping Memling"

Tu l'as trouvé tout seul ?  Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy 


"Lodging:

- We can offer you a spot in the gym-on-site on Friday-night and/or Saturday-night @ 6 euro per person per night. You only have to bring something to sleep on and a sleeping bag, no need for a tent. About 170 players can sleep in the gym, so this is for the quickies!

- You are NOT allowed to set up a tent on-site to sleep in. If you want to camp, you can go the “real” camping not so far away : Memling"

Jo
Jo
Admin

Messages : 434
Date d'inscription : 22/03/2012
Age : 38
Localisation : Braine-l'Alleud

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Romarin Dim 16 Mar - 16:32

Perso je serai chaud camping... Qu'on reste dans l'ambiance et qu'on aille se boire un verre en ville! Pour être clean le lendemain comme à notre habitude Very Happy
Romarin
Romarin

Messages : 155
Date d'inscription : 30/03/2012
Age : 34
Localisation : Rèves

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Pierric Catinus Dim 16 Mar - 21:23

On va voir demain à l'entrainement qui est chaud et on reservera.

Pierric Catinus

Messages : 74
Date d'inscription : 18/08/2012

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Emilie Mar 18 Mar - 10:58


Emilie

Messages : 135
Date d'inscription : 24/04/2012

Revenir en haut Aller en bas

organisation BUOC premier weekend Empty Re: organisation BUOC premier weekend

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum